tisdag 23 juni 2009

Nä nu är de dags

God kväll där ute
Ja som sakt nu är det dags, i morgon blir mina små liv 8 veckor och redo att flytta hem ifrån =(
På fredag ska vi till vetrinären och bli bes,vacc och chippad, stamtavlorna och våra valp påsar står bara att väntar. Det känns både skönt och tråkigt på samma gång att det är dags snart, ;)
Här på bilden har dottern lite koppel träning med Ayla, ingen av valparna gillar koppel så de får ni nog träna lite på;) Men busa är vi väldigt duktiga på.
Detta är en väldigt jämn kull på både psyke,temperament och utseende.
Så jag ser fram i mot att se hur dessa små kommer utvecklas i livet, och vi hoppas på att dom blivande valpköparna skickar många bilder så jag kan lägga ut på denna sida sedan;)
Ha en fin vecka.
Kram från oss

1 kommentar:

  1. Så fin med ungarna. Ska du komma ner i Stockholm när 2 av ungar flyttar hit?

    Jo, om mitt hem? Jag har oxå mycket färg och trivs med den men jag började med att måla vit och såg att den är fin. Så nu huset blir vitare och vitare nu. Dottern min gillar inte denna men hon får stå ut med mig ett tag till.

    kjams på Er...

    SvaraRadera