måndag 1 juni 2009

Tur matte e hemma med vård av sjukt barn

Hallå igen
Lite bilder från dagen, men jag måste ju säga,att varken rottisen eller malamute hanen är speciellt över lycklig i valparna,både eddi och nico visar då underläge för valparna och jag bara älskar deras sätt=) Blir så mycket roligare liksom=)Men så måste jag ju fråga om de finns någon där ute som vet vad man gör åt en kille som malamute hanen, han e 1år och jag kan inte ha honom ren länge(någon dag) sen så hittar han alltid något för att göra sig lortig,har aldrig haft en hund förut som lyckas skita ner sig så himla mycket som nico....*morr* jämnt e han grå där han ska vara vit=(Det var allt från oss i dag:
Ha det bra där ute.


1 kommentar:

  1. Ja, det måste ju vara hur kul som helst att hanarna visar underläge mot de små, inget att göra åt "skitgrisen" tror jag, jag var sådan som barn, så fort jag blev utsläppt inom loppet av fem minuter;)Tror det är medfött;)
    Hoppas lilltösen mår bättre!

    Kramar!
    annette

    SvaraRadera