fredag 17 juli 2009

Blandat

Go kväll=)
Jag fick ju underbart fina bilder från gällivare killen förut, och nu måste jag visa vilka fina bilder dom tagit. Ellenor & Krister.
Moonlover´s spring arco är detta, och han hade så himla tur att han fick se snö redan nu i sommar,=) visst e det fantastiskt=) Jag blir ju avis på han=)
Tack snälla Ellenor och Krister för att ni skickade så fina bilder. Och att jag fick lägga ut dom på sidan.Super skojigt.


Ja men då har jag faktiskt haft en kamera dag igen=)
I dag bjöds de på sol så vi passade på att träna lite.
Här nere söker Enigma efter godis. Hon ska få följa med på blodspår framöver oxå.
Undra ni varför jag har en söklina på henne? Jo grejen är den, att lilla tjejen tappar gärna focus om de kommer typ en katt eller så och jag vill vara berädd på att fya henne.

Lite infot träna och det gick jätte bra.




Vacker tass, nja de e konstigt varför man ska ta en människa i hand =) men de fungera om man får en godis.

Här ligger jag och vänta på att matte ska ropa in mig.

Våran rottis behöver inte lära sig så mycket nytt egentligen för han kan ju lite skydds,normal lydnad och älskar att leka med leksaker =) Så sonen tar över han;)

De är roligt att se att barnen oxå gillar hundarna=) det underlättar för mig :P

Lika barn leka bäst heter det väl =)

Ayla hon söker mest efter något bus, här hitta hon en tom godis påse.

Malamuterna här på gården dom behöver mest bara springa ett varv på gården och stannar gärna vid grillen och tittar om vi tappat någon mat =)

Sonen gillar och träna inför utställningar, tror han ska få springa barn med hund snart=)
Det var allt från oss denna sköna fredag=)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar