söndag 2 augusti 2009

Nicos utställning i svenstavik

Halloj på ji;)
I går var vi ju på utställning i svenstavik.
Och det gick ganska bra för min 1,5åriga kille.

Jag är nöjd med Certifikat och bäst i ras!!
Det var min son som tog alla korten under dagen.

Kl 17:00 var det dags för mig och nico att gå in i grupp ringen och där var det 22 raser tror jag, cirka. Men där åkte vi ut. Men man kan inte begära allt;)


Lite bilder från dagen.


Siberian huskyn som står först gick oxå vidare i grupp finalerna




Min två kära barn som var såååå himla snäll under dagen. Att dom skötte sig så bra i 9 timmar där och totalt 4 timmars res tid är helt otroligt=)

Vi satt nere vid sjön ett tag i skuggan!! Det var ganska skönt för solen låg på hela dagen, den tog väldigt bra på mig såg jag när jag kom hem=)
Ill röd i hela ansiktet,halsen och armarna;) Men de e väl härligt att få lite färg efter den här "toppen" sommaren ;)
Ha nu en fin vecka.
Jag börjar jobba i morgon =(
Kjamen

1 kommentar:

  1. Vad roligt med både certifikat och första plats, GRATTIS!
    Dina små barn måste vara otroligt duktiga som fixar en hel dag plus resor,tror jag skulle ha svårt att klara det;)
    Ja, ha jobb för Dej imorgon, det kunde Du väl varit utan??
    Hopps det ändå går bra både för Dej och barnen nu när allvaret börjar igen!

    KRAMAR!

    annette

    SvaraRadera