fredag 23 oktober 2009

Det snöar och vi ser fram i mot en härlig vinter

Halloj
Ja då var det fredag kväll och vi skulle ha farit till stugan i kväll, men blir i morgon ist.
I går(torsdags) så tänkte jag vara fyndig och ta 4hjuling tillsammans med sonen då han gillar den så mycket.
Men

Det är inget jag rekommendera att göra, för lilla mamma slog sig riktigt mycke,har två blåmärken på benet,ett på höften,armbågen och så skrubba jag upp handen :P
Ja råka ramla av lite och blev rädd att sonen skulle fara i väg med hundarna, MEN, han är ju visst stor kille nu så han skrek åt hundarna(stanna) och så tryckte han in bromsen, och sa; mamma gick de bra =) Jag hade slagit mig i onödan=)
Men det var skojigt oxå, så fick ju Ayla testa dra lite oxå, hon var duktig, för att vara första gången.

Dottern är ju med mig ut och mata jyckarna varje eftermiddag,hon har till och med en egen hink med mat:P.. Och så tänkte jag att jag skulle ta kort för en gångs skull, jag har länge tyckt de ser så roligt ut för hon e så liten, men jag fick inte till något bra kort=) Här biter dottern sig i läppen =)


Här ler hon men hundarna syns knappt=)

Ja här tittar alla bort=)
Men så kan det vara i bland. Man får inte till bra kort jämnt =)
Nästa vecka så kommer det nog lite valpar här.
Vi väntar.
Kjam och ha e trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar