måndag 30 november 2009

jaha nu duger inte vällingen längre

Go kväll
Ja som ni ser så duger inte vällingen längre, när vi ställde ner välling tallrikarna i kväll så var de den bruna killen med st i pannan som gick i väg till de upp blötta hundfodret=)

Vi flytta han till tallriken igen, men nä han skulle ha foder han =) Men i mitten på veckan är de dags att alla få smaka foder, sen blir de att öka eftersom.
Efter maten i dag blev vi lite trötta,så de var dags att sova runt lillmatte och matte.
De e så gosigt=) Jag kan inte sluta gosa med dom =)
Men
Det var ju en grå fröken som inte ville sova så klart, hon ville gärna busa, och hon gillar visst katten oxå=)
Ha nu en fin kväll
Kram från oss

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt... Vill oxå gosa med dom små....=) kram syster

    SvaraRadera
  2. Jo du yster=) Nu är dom som gulligast :P Nu ska jag och max ut och köra lite släde=) Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet=)/ syster

    SvaraRadera
  3. Hejsan,
    De är roligt att följa valparna här, har sett att du skickat in stamtavlenamnen, vad heter våran blivande lilla kille? :)
    Vi väljer mellan namnen Amaroq & Nanuq till vardags! :)
    /Ingela G. med familj

    SvaraRadera
  4. Hejsan Ingela
    Ja du, minns banne mig inte namnen på dom, eller vilken jag satt på vilken om man säger så. jag hoppas de kommer tavlor snart nu, de brukar jag ta 1-2 veckor. Mvh cia

    SvaraRadera