tisdag 24 november 2009

Smaka a fil

Go kväll där ute
Ja men då har valparna fått smaka lite a-fil

Så fort jag ställde ner tallriken så sa det bara slurp=)
Matglada små liv :P
Och de blev grisiga som få=)
Hus tips!!
A.fil och majsvälling mot dålig mage, de fungerar bra.
Sen så har jag lärt mig av min mor att tvätta hundarna i grönsopa(ingen annan sopa så som gul osv) Utan grönsopa.
De förstör inte underullsfettet lika mycket som av ett vanligt hundschampoo.
Och sen läset jag på en sida på internet för ett tag sedan att ; grönsopa var en gammal huskur mot något slag av skabb och känslig hud! Så min mor gjorde nog ett bra val när hon tvätta jyckarna i grönsopa.
Ha en fin kväll där ute
Och är ni intresserade av att se vilka valpar som är tingad med hanpenning så har jag ändrat i inlägget under detta.
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar