fredag 6 november 2009

Snart en hel vecka

Go kväll
Ja snart ha det gått en vecka sedan dessa små liv föddes.
Jag är lite brydd,för varje gång jag tar kort så ser de ljusa valparna röd ut... Hoppas dom inte blir röda=)
Jag tror inte de, men vi får se.
Vi har haft 4 av valparna uppe med oss! De ske härdas i tid;)
Nä de är nyttigt att dom får närkontakt av oss.
Modern har inget i mot de så då får dom gärna ligga i våra knän och gosa. Ja sonen tycker väl de var mindre gosigt när ena baja i handen på han :P Hihi. Jag skratta då ;)
Blev visst lite suddigt men men det var ett kort på 5 dagars dagen =)
Ha en trevlig kväll.
Kram från oss

1 kommentar:

  1. Visst är de lika mycket värda de här 8 nystanen som kom till världen för lite mer än en vecka sen. söta är de iallafall. Inte när det bajar i handen på en då, men vaddå, de är så små ju...
    Hoppas innerligt att allt går bra med er alla.
    Nu ska jag se på cupfinal på tv. Ålesund mot Molde. Heja Ålesund!
    Kramen på er
    Synne.

    SvaraRadera