fredag 27 november 2009

Snart fyra veckor

Go kväll
Blev lite kort i dag oxå=)
Tänkte jag kunde skriva lite om dom som är tingade så ni får höra lite om dom.

Här har vi en otroligt trevlig,lugn och tänker först handla sen kille.
I går var han brydd på vällingen, men i dag tänkte han om, ok jag äter jag oxå. Kort bevis längre ner;)
Han har otroligt fina öron,de står redan. Ansiktet är välskuret för sin ålder. Söt och rar kille med andra ord.
Tiken "Nikki"
Hon är oxå en lugn och försiktig dam som kommer få en feminint ansikt,där ena örat har rest sig och de andra kommer nog snart det oxå. Alltså de om öronen, de är så att rasen skall ha små öron=) Det är därför jag skriver om det=)
Ja men detta är en rar liten dam som gärna ligger och gosar, och vad det gäller maten har nog inget stoppat henne. Mat är livet.


En av likisarna som är tingad oxå, Otroligt lugn kille som gärna ligger och chillar medans de andra härjar på. Jag är som tjuren ferdinand. jag sitter hellre här.... Mysig kille med ett mer runt ansikte,han kommer säkert bli som stadig kille längre fram i livet.
Och får han lugnet efter sin far,ja då har ni en fin gårdshund som aldrig flyr från gården.Även om rådjuren springer i skogen.
Vi låg på golvet och gosa lite med dom.

De är så himla söta när de är i denna ålder, dom är som bäst=)


Ja här har vi bild beviset=) Välling e visst gott.

Ja jag hade ju lite svårt att andas när de är valpar fulla ansiktet.

Till och med katten har börjat våga sig fram till valparna=) Men snart drar han sig undan när de börja jaga honom=)

Men vi gillar lill matte bäst=)
Ha en fin helg.
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar