söndag 6 december 2009

wii fem veckor

Hejsan hej
Jag höll på glömma bort vecko kortet =)
Sorry=)
Tur jag fick mig en spark i röven så jag kom ihåg det;)

I dag har vi träffat pappa. En del av oss tyckte han var STOR och läskig, men vissa tog de med ro och var så glad i han.
Men pappa,ja han tyckte vi var små och konstig så han var lite blyg mot oss. Ville gärna gå bort och skämmas








Lill matte fick hålla i pappa så han kunde vara med på kortet=)
Nu är alla bruna tingade utom nr2 här på bilden.(från vänster)
Men först tiken,sen 3:e ska till över kalix och 4:e ska mot föllinge hållet.

Här är vi på närahåll=)
Nr 1 tiken Nikki sixx
Nr 3:e Kalix killen
Nr 4:a jämtlands killen
Så lilla killen som ska till sthlm,han våga direkt heja på pappa sin, de var inge snack om saken=)



Detta var första gången jag sett lill tiken lugn inne=) Hon blev lite blygare när pappa låg i köket =)


N1 sthlms killen .
Sen var väl ingen av de andra gråa tingade ännu =)
Men de är 2 st som är intresserad av både tik och den ena gråa hanen. Men vi får se när de kommer hit och hälsar.
Jag som trodde dom skulle gå första=)
Kommer blider på en och en senare eller så blir det i morgon.
Matte har visst fullt upp nu :P
God natt från oss

2 kommentarer:

  1. Så fina dom är, Du lyckas nog sälja även dom här skall Du se.
    Nu tar jag flyget till solen och hoppas det blir snö tills jag kommer hem!

    Ha det så gott!

    KRAM //annette

    SvaraRadera
  2. Samarbete med Disney och Santa Buddies?

    Hej Cia,

    Jag heter Nathalie Cano och kontaktar dig på uppdrag av Disney och årets julfilm, Santa Buddies. I år reser valgänget till det magiska Nordpolen.

    I samband med att filmen just gått upp på biograferna har vi valt att ta kontakt med ett antal trovärdiga hund- och filmsidor som vi tror passar för projektet och som vi skulle vilja samarbeta med. Samarbetet går i korthet ut på att du lägger ut information om filmen på din blogg samt att du får möjlighet att lotta ut priser från Disney bland dina läsare. Hur priserna ska lottas ut får du bestämma själv.

    Låter det intressant? Hör i så fall av dig till mig så berättar jag mer.

    Vänliga hälsningar,

    Nathalie Cano
    0703 496 887
    nathalie@prontocommunication.se
    Pronto på Uppdrag av Walt Disney Studios Home Entertainment

    SvaraRadera