söndag 7 februari 2010

tors lör sön

Hejsan
Ja som ni ser själva varför man inte vill fota när de e "snöstorm" och man är ute, det blir bara suddigt och tråkigt. Hela veckan har ju sett ut så här.....

Så då när man är ute och kör känns de mest som man kör för att man måste, de är ju inge vidare skojigt då.


Men i lördags när jag och lill tjejen var ute med malamuterna så hade de en himla fart,och solen lyste och allt kändes underbart.


Det var härligt


Och i dag söndag var det ju oxå pang väder ute,
Idag fick ju kiwok stanna hem pga av att hon haft valpar och varit ute lite för mycket i veckan för sin form.

Så i dag blev det ayla och nico. Ayla är ju en skit duktig draghund, medans nico är en livsnjutare som helst sitter på släden tror jag =)
Men han jobba på bra när han såg de andra hundarna framför oss.

Idag tog ju Elin ena släden och jag en med malamuterna, så for vi upp på sjön och grilla en stund.
2minus och solen framme hela tiden mest =) Härligt väder kan man säga.

Dis,Ida & Elin


Ja på vägen hem så fick Elin vänta in mig,dis och malamuterna ganska mycke=) Nico "blev halt" Ja jag tror han gjorde till sig för när han kom hem på gården var de ingen fara med honom ;)

Det var en härlig dag och i trevligt sällskap

Hade lite svårt att fota när jag skulle köra efter Elin och dom så de blev lite suddigt.
Men grymt skön helg, nu hoppas jag att vår vintern börja komma för de e så gött ute då =)Det var allt från oss idag.
Kramen

1 kommentar:

  1. Kanonbilder ju.
    Tänk om man fick uppleva det där.
    Här har det varit kallt idag med.Men nu är det bara 14 minus.

    Sköt om er och bli inte sjuka i kylan.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera