fredag 19 mars 2010

Klick

Go kväll igen=)
Men asså jag måste ju vissa hur duktig pojken vi köpte är =)

Här är lite efter bilder,blev så konstigt då jag skulle lägga in filmer,de hamna längst ner.
Men han ligger just nu i soffan med oss och myser.


Men för 30min sedan så försökte sonen filma mig när jag träna klick och (in fot med Magoo) .
Ja nu är sista filmen första. OCH första filmen sist=) Så första filmen är när vi tränat klart. Och sista när vi starta.
Då kan jag oxå säga(helt otroligt) ATT.... Detta tog 8min......Helt galet =)
Jag vill ha fler aussie om de är så här lätt att träna dom... Lisa vad säger du, är det verkligen så här lätta jämnt?
Jag har haft envisa malamuter hela mitt liv och tjuriga rottisar,så detta är ju helt otroligt. Nog tycker jag att han varit följsam,alltid satt sig när vi stanna, alltid stannat om han hamnat för långt fram. Vi träna ju sitt och ligg just när han kom och de var som att han redan fatta vad vi sa. Och nu detta gick sååå fort. Ja nä nu måste vi ut och mata hundarna ute sen sova så vi orkar pimpa.
Kram







4 kommentarer:

  1. Du får jättegärna låna bilder, om du vill ha dom större så är det bara att säga vilka bilder, så mejlar vi dom till dig! :)
    Magoo är verkligen jättesöt, har han kort svans? :)
    Lägger in en liten filmsnutt när Qilaq går fot senare ikväll eller imorgon! :)
    Finns det någon tanke med "fotet"? Han sitter på fel sida, om det är till lydnad, om inte filmen är spegelvänd eller nåt! :P

    SvaraRadera
  2. Han er jammen det en helt toppers hund. Så lättlärd måste jag säga.
    Det kan blir en kanonhund det där.
    kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  3. Jag får nog säga att de är hemskt lättarbetade:) Men jag är ju lite partisk...Men han ser ju lugn och samlad ut, ser nästan ut som att han tänker:) Men vad stor han är! Lilla sprätten, herregud han är nog nästan större än Manne nu.

    SvaraRadera
  4. Fina lill killen där....ler
    Så duktig han är och oj var du är flitig..härligt att se kul med filmer, det får du lägga in flera av,ler
    Han ser verkligen samlad ut och visst tänker han det ser man allt...skratt ...ja följsamma är dom allt men vänta bara sen du får du allt vara snabb för sen blir det bus...hihi.
    Det är så roligt att läsa ute här på din hemsida och om allt kul ni gör och om lill prinsen man blir så glad.
    Han är så fin....ler. Synd att jag bor så långt ifrån er, dig och Lisa..hm Hade så gärna villat träffa er.
    Var nu rädda om er
    En super stor kram
    Winett och Pappa Triss

    SvaraRadera