måndag 8 mars 2010

Nya buskompisen

Hejsan
Ja nu har Herman(katten) och Magoo hittat varandra.
Här snackar vi busar som dårar,men de kan även vila i lag.

Vi upp täckte i går att Magoo hade urinvägsinfektion. Så i dag var vi till vetrinären så han fick Vetrimoxin så nu äter han pencilin =( Men hoppas han blir bra snart. Han är iaf duktig på att ta sin medecin =)
Och så hitta han en ny sov stil oxå :P
Ser inte så skönt ut tycker jag,då han har ett bordsben i ryggen ....!!!
Dagen på jobbet gick bra,många klappar och mycke folk som ville träffa just MIG,och det var ju jätte trevligt.
Sen hade jag ju gammtika med mig oxå så det gjorde att jag kände mig super tryg säger Magoo.
Kram från oss



2 kommentarer:

  1. Inte så skönt med urinvägsinfektion alltså.
    Men det blir nog snart bra med hjälp av medicien.
    Så gott det ser ut när han ligger och slappar bredvid Herman.
    Goa vänner med andra ord

    Här skiner solen och det är 7,5 plus mitt i solsteka nu.
    Kramen Synnöve

    SvaraRadera
  2. usch -vad är det du säger...stackars lilla lill killen, hoppas att nu medicinen ta detta på en gång.... fin bild där på två härliga indervider, skratt. ja att ha en katt kompis till vän är ju inte dumt, ler !
    Många kramar så till er.

    SvaraRadera