tisdag 2 mars 2010

Nya tag med Nico

Go kväll
Ja nu ha kiwok fått tillbaks allt utom stickelhåret. Men hon e riktigt grov nu =) Nästan tjock :P

I söndags lämnade jag ju tillbaks dom roliga hundarna=) Så i dag körde jag och lill tjejen in Enigma med malamuterna, visst hon tycker dom är tråkiga för de går inte lika fort, men Banne mig så jag älskar Aylas rå styrka och att hon e så duktig draghund:P Imponerade för att vara just nu i starten för hennes liv =)
Hon kämpar på som bara den, hon skulle lätt kunda dra hela spannet(hon har gjort delvis många gånger med bara malamuterna)

Men så liten Enigma såg ut i mot för stor björnarna mina :P
Ja kan lova att hon gav blickar kunde döda när de gick lugnt;)
Det råka visst blev en film när jag skulle snabba mig ner med kameran när tåget kom(går fort då) Så jag hoppas den går att se. de e väl typ 3sek =)
Kram från oss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar