torsdag 29 april 2010

Äntligen

Hejsan
Ja nu har jag fått min dator och allt känns bra;)
Här nere kommer en del av alla bilder jag tagit sedan jag farsvann=)

Här uppe har vi hälsa på hunden Willo, världens goaste siberian husky, har aldrig stött på en husky som är sååå lydig=) Jag skulle få henne, men jag vet inte, jag tror jag måste stå över, de e jätte roligt med många hundar på vintern(spannet) Men sommaren, nä då tycker jag inte det är lika roligt med många då jag fortfarande vill och ska hinna med alla hundarna=) Och ge dom egen tid osv.
Så lilla goa söta Willo, ska fara hem till helgen=(
Ja nu kommer lite bilder från Mr Magoo, ja han e då med överallt måste jag säga, Vi har hållit på med veden nu ett tag och vi var tvungen att binda fast honom vid bron för han såg ingen fara i veden som flög i luften osv =)

Va då de är mycke leksaker här matte, ser du inte det.
Bilderna som kommer nu går ju bakåt i tiden. Så ni hänger med alltså;)


Magoo på vandring i tåsjöbackarna


Magoo solar och tittar in nästa ofter att busa med eller bita på.
Aaaa
Gammtika sover, hon kan vi hoppa på
Och lill tjejen hon e rolig oxå.
Något ätbart har hon oxå.


Hallå, ingen som vill leka alltså, då tar jag mattes vante istället.

Och så vaknar gammtika till liv så nu kan jag ut och springa med henne lite då

Bita henne i benen kanske, jo se nedanför, för de är just vad han gör hela tiden på henne




De här två är ganska bra tillsammans då kiwok säger till Magoo så fort han gör något "fel"


Men Ayla(inte med på kort) men hon och Magoo, nja där är det fööör mycke bus=)
Full fart hela tiden.

Det var allt från mig för i dag.
Trevlig sista april på er där ute.
Kram

2 kommentarer:

  1. Så skönt att du hittar tillbaka ut i datavärlden nu. Inget vidare med så långa uppehåll.

    Härliga bilder på alla hundar. Men vad händer med Willo om inte du tar henne?

    Magoo har i alla fall skoj ser man.
    Det verkar vara en hund med go i.

    Sköt om er nu allihopa och välkommna tillbaka.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Oj vad vacker Willo är!! :)
    Håller på att göra en liten "valp-fotobok" till Qilaq, går det bra om jag skriver ut ett par valpbilder från din blogg? :)

    SvaraRadera