torsdag 15 april 2010

Fortfarande ingen dator

Ja ingen dator ännu, och den jag sitter vid nu "hatar" jag för den är i sovrummet och där vill inte jag sitta =)
Men hitta en gammal bild från min första draghund jag fick efter jag gått ut skolan osv.
Hon och jag bråka många gånger=) Och me like
Ja i efter middag kom världens COOLASTE :P siberian husky hit, Så frän jycke,hon kan grundlydnaderna (trots att hon är husky;) Bara lugn och gillar läget,brydde sig inte ett skit att de stod 5 yngre hundar än henne på gården,hon la sig på bron och sov!!
Vi får se hur länge hon stannar,antingen över helgen eller så vet jag inte=)
Sen kom en aussie hit i dag och busa runt med magoo på gården *ler* Oj blir Magoo så stor, de kunde jag aldrig tro=)
Äh nu måste jag ge mig!! Kidzen ska sova
Kram

1 kommentar:

  1. Hejsan i solen.
    Så fort tiden går du.
    Visst är det så att de djur man har kommer man alltid ihåg.
    Men specielt om det är ett man haft mycket knöl med.

    Hur går det med alla hundar hemma nu?
    Här har Erri flyttat in tror jag.
    Så fort jag öppnar verandan så kommer hon in....
    Mats den lille lymeln sitter på löplina. För han rymmer bara hihi.

    Sköt om dig nu, så hoppas jag datorn blir frisk snart.
    Kramen.

    SvaraRadera