lördag 24 april 2010

Lite valpbilder från sista kullen


Hejsan
Nu har jag fått till några bilder på mina senaste valpar=)
Här uppe har vi skåningen


Här uppe har vi en lite äldre bild men det är på Birk,han for till över kalix, och se så fint han står ;)

Här uppe har vi sthlms killarna, de som är roligt här är att dom håller kontakten med varandra och träffast så dom får busa ilag=) ROLIGT.

Och här är oxå en bild på sthlms killen som springer lös på gatorna i sthlm =)
Jo de skulle vara mor till valparna de, då skulle hon sitta i knä på alla som går runt om kring henne=) Hihi.
Jag det var ett valp inlägg iaf =)
Jag uppskattar att jag får så fina bilder av alla, ni fattar inte hur glad jag blir=)
Super glad.
Kram från ett soligt jämtland

1 kommentar:

  1. Goa, murvliga, mjuka, härliga valpar som växer upp och blir stora, goa, murvliga mjuka och härliga stora hundar.
    Förstår du tycker det är kul att få bilder.
    Du är ju på nått vis deras "mamma".
    Kramen og må så gott.
    Synnöve.

    SvaraRadera