måndag 3 maj 2010

Blandat

Hejsan
Ja nu är det måndag igen, tiden går så fort, jag är hemma med lill tjejen för hon mådde dåligt i helgen.
På lördagen åkte vi till stugan och då åkte vi till Caroline och lämna tillbaks Willo.
De var lite tråkigt faktiskt, men men så är det ibland.
Jag hade bara med mig Willo och Magoo dit,så Magoo fick 100% uppmärksamhet(de gillar han)
Lite skogstur blev de i stormen på söndag morgon. Inte så skönt väder direkt;)

Och som sagt de andra fick ha tråkigt i hundgården=) Men de är lika glad iaf.
Här uppe är Ayla och Kiwok

Ja just ja, Katten herman har börjat jaga råttor utanför hundgården(inte poppis) haha.

Och världens goaste Nico och Enigma har vi här uppe.
Idag blir det ännu mer träning med Ayla inför utställningen i maj=) :P
Hoppas hon sköter sig!!
Kram från ett soligt Jämtland

1 kommentar:

  1. Alla dina hundar är så goa. De ser så kramiga ut måste jag säga.
    Nico är helt underbar.
    Tänk om man fick träffa dom en dag.....

    Här är det nått som går med. Grannkille spydde plötsligt i går och är hemma från dagis idag. Omgångsjuka säger dom här...

    Nu ska jag ha en kopp fika.
    Vill du ha?
    Kramen.

    SvaraRadera