lördag 15 maj 2010

Junsele

Hejsan
Vi börja med Magoo=)
Han är en riktigt busig och en riktigt rolig kille, men jag måste säga att han är lite väl överlycklig i folk =) Hit och på jobbet är det mycket folk i rörelse hela tiden och han pinkar på sig nästan varje gång de kommer någon. Men de går över med åldern;) Ja har varit med om det förr:P så det är inget nytt.

Sen tar vi Junsele utställningen i dag.
Kritiken var bra:
Mkt bra junhuv. mörkbr ögon. An, stora öron (om de finns ett sådant...)Bra hals, överlinje,Brant i kors. Bra utv i bröst.Bra vinklat fram,Tillr i lår.
Bra ben,Visas helt urfälld.
Passgång hela tiden =(
Ja där åkte vi ut, pga att hon ville bara springa passgång,banne mig, hon har olika sidor denna dam men men det var första utställningen och vi jobbar vidare på TRAV inte passgång ;)



Och så kom hennes bror ner och han fick en 1:a och HP.
Det var roligt att få ställa Ayla för första gången och nu vet jag vad som bör jobbas mer på, och de är travet=) Jag är glad att det inte var något "fel" som inte går att göra något åt.=)


Lite Malamute bilder från dagen, men tyvär vart alla ful=( Men jag hoppas Elli skickar någon bild på Ayla och loke framgenom så jag får ett fint kort =)




Jag tror inte jag var den bästa fotografen i dag :P haha
Vi hade grymt tur med vädret iaf=)
Kram från oss

1 kommentar:

  1. Härliga bilder trots kvaliteten.
    Synd det där med passgången. men det är bara att träna.
    Det har rätat till sig till nästa gång.

    Jaså han är en glader hund den bäste Magoo.
    Men det ser man på honom det.

    Nu blir det slappa en stund.
    Sköt om dig min vän.
    Kramen.

    SvaraRadera