torsdag 22 juli 2010

Magoo & Nico

God eftermiddag på er

Nu blir det ett han hunds inlägg, bara för att de lååååter så mycket och e sååå jobbiga just nu =)
Men snart ha kiwok löpt klart så då får allt bli normalt igen.
De här två är som helan och halvan =) Förr när vi hade rottisen så var det två riktigt stora hanhundar, nu e de faktiskt lättare att få plats med alla när man ska någon stans eller om de som nu är löptikar.

Mina barn går ju alltid med Nico själva,men just nu e de faktiskt inge lätt, för när dom ska gå åt fel håll från tikarna så vill inte han gå=)




Se här nere så tråkigt liv vi har nu när vi inte får vara med tikarna*grr*
Ligga på bron med människor och ha tråkigt....
Kram från ett ny åskat jämtland


2 kommentarer:

  1. Åhh va fiiin Nico är!! :D
    Qilaq är otroligt lik honom, men Qilaq är myycket ljusare! ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina hundar ni har :) När jag blir "stor" ska jag också skaffa mig några draghundar - är en galen dröm att kunna ta sulky till jobbet i stället för cykel eller bil :)

    SV: Tack så mycket - jag kikar gärna in till er också :)

    SvaraRadera