tisdag 24 augusti 2010

Halloj
Ja då har en ny vecka börjat, ingen snö ännu =(
Men de börja falla löv och hösten kommer med storm steg :)

I helgen hade vi besök av Therese med familj och hon har en liten Jack Russel som fick busa med Mr Magoo!! Lika barn leka bäst!! Gisses så de busa,fattar inte hur de orkade busa hela tiden......
På söndag efter middag kom Frida med hund, men han busa inte med någon. Men vilken liten biff hon hade =) Frän hundras.
(staffordshire bull terrier)
Ja sen i går fick jag besök från Hassela!! Det var "lilla" Wiffe som kom på besök.
Innan jag startade min kennel så hade jag en Alaskan Husky och hon och våran rottweiler parade sig så bidde det denna fina hund=)
Men sen man starta kenneln så är det slut på blandras tiderna.

Men jag är nöjd med denna blandning som bidde för 4-5 år sedan.
Ha det gott där ute.
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar