torsdag 11 november 2010

Några turer till så


Hejsan!!
Ja nu kommer snön :D så snart kan man köra från gården :D Mycket mer lättsamt än att slänga in allt i bilen och fara. Men gillar man något så går allt bra va :D

Det var ju en dam som ringde mig och fråga om vi kunde passa deras draghundstik, och det ville jag ju nu inför vintern =) Men trist nog så blir hon under pressade stunder stressad och hugger(naffsa) mot de andra även mig och barnen, inte för att jag är rädd hon ska bita någon hårt för hon vill bara ta sig fram utan problem, men fel hund hon hugger mot så smäller det och inte roligt med alla linorna i spannet isf =( Trist som f-n för hon var super skoj att dra med.
Men de är inte alltid det fungera klockrent som sagt vad. Och jag tänker inte klatra mig igenom vintern utan vill bara njuta :D

Ha det gott där ute.
Kram från oss alla.

3 kommentarer:

  1. Gör det något om jag packar en väska om kommer upp till dig? Åka hundsläde skulle jag så gärma göra. Ser ju att ni fått skapligt mycket snö nu med.

    Tror du tog rätt beslut om den tiken. Att ting kan gå galet vet man ju och då är det bättre att vara förevar.
    Hoppas att ni får en skön söndag i alla fall.
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Vart har du köpt din släde? :)

    SvaraRadera
  3. Haha! Här är det vääldigt lite snö, de är precis så att Qilaq inte kan dra cykeln men absolut inte så mycket så man kan åka pulka!!
    Hittade en bra släde på björkis, ska beställa den så fort iallafall liiite mer snö kommer! :)
    Har Kiwok och Nico fått myycket päls? Väntar fortfarande på Qilaqs svans, haha de är bara en pinne i jämförelse med kroppens yviga päls! :)

    SvaraRadera