lördag 4 december 2010

ojojoj


Hejsan
Ja men de får vi kanske hälsa Hero välkommen då.
Går allt bra nu så stannar denna kille hos oss. Stor Malamute hane på 70cm i mankhöjd.
En riktigt stor och trevlig björn. Kastrerad är han oxå så det är ju super skönt när man har tikar :P
Och så kom vi in på tikar. För ett år sedan hade kiwok en valp kull.
Och jag tror det är dags igen, jag är så sugen på en kull att gosa med =)
Hon löper nu. Så går allt som jag vill så blir det valpar i feb.



Kan säga att det går lika bra med två hundar nu när man drog:P Mycket styrka i dessa två.
Annars är allt lugnt å fint här.
Ha en underbar helg och ta hand om er.
Kram från oss


3 kommentarer:

  1. Ser verkligen dundermysigt ut! :)
    Trevligt med en stor stark herre i spannet. Tycker det lät himla mysigt med valpkull så kan man kika på valpbilder till våren. ;)

    Supertrevlig helg till dig med!
    Jennie & the gang

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ja jag hoppas allt går bra nu så det blir valpar, för nu ha det gått ett år och jag längtar efter dom små liven. De e så mysigt. Kram

    SvaraRadera