söndag 13 mars 2011

Första ute turen för valparna

Hejsan
Nu har fin vädret börja komma mer och mer.
Jag har bara 2 veckor på min nu att köra med hundarna innan min operation av handen.
Så här skall passas på. Kommer ta ledigt så mycke jag kan från allt till detta nu =)
Sen blir det sonen som får träna medans jag har ångest som inte kan *gråter*
Men han har blivit så duktig.
Min lilla Hero blir bara bättre å bättre på att jobba på så nu kan man börja lata sig lite på skidorna i mellan åt :D

Idag var första turen ute för valparna. De var inte så rädda och fega som jag trodde de skulle vara. Det gick fint.


Men blev bara en kort tur, men nu börja allt på riktigt för dom =) mötet med livet så att säga utanför huset :D



Ha en toppen fin dag och bra start på nya veckan i morgon.
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar