tisdag 16 augusti 2011

svamp och agility helg


Hejsan
Ja bloggar väl lite då när man ha lite bilder =)
I lördags var vi ute hos Kirsten å hjälpte till med att skotta kratta ut grus där hennes två nya hundgårdar ska stå. Sen var de dags att gå ut å plocka svamp, lilla Crazy var givetvis med =)



Sen på söndag morgon skulle jag infinna mig på agility banan för att vara tidtagare.
Här nere får jag instruktioner av Elin hur jag ska göra =)



Det var en hel dag att springa fram och tillbaks kors å tvärs =)
Jag har inte legat på latsidan denna helg vill jag lova =)



De var riktigt roligt att titta på alla tävlande =)


De var lite kort från oss!! Nu till helgen är det dags för instruktörs utbildnings helgen för mig :P wiii så jag längtar =)
Ha det gott där ute.
kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar