måndag 17 oktober 2011

Helgen är över

Ja nu är helgen över och jag har lite panik!! jag har tre dagar på mig med hundar denna veckan innan jag åker på utbildningen!! Och jag kan berätta att jag betalat in anmälnings avgiften till hundterapeut-hundkonsult utb. Det ska bli skoj, men vi får väl se nu om jag klara instruktörs utbildningen först :P Å i morgon får jag ta bort stygnen och klumpen på min hand, det ska bli skönt att bara kunna ha en vante på handen :P Sen är det bara dags att träna upp handen försiktigt så man kan lyfta eller hålla i något, just nu kan jag inte så mycket!! Är jätte svag då de gör ont så fort man håller i något tyngre än 30g typ :P Så det ha blivit lite fotande då man är handikappad!! Ja e bara så nöjd att jag kunnat hålla på med hundarna och vissa sysslor i hemmet utan att behöva hjälp hela tiden!! Nä nu får det vara nog med skrivandet!! Jag och lill tjejen ska ut!! 
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar