onsdag 12 oktober 2011

Perfekt dag

Hejsan
Idag var det riktigt skönt för första gången sedan den 4okt då jag operera mig. Jag hann igenom alla hundarna på en och samma dag och inte bara lös rasta dom andra :P Jag får ju fort ont när jag gör "för mycket" nu när man e lite öm och inte kan eller få gör så mycket!! Jag körde Crazy och Kiwok med 3hjulingen och gud så dom jobbade bra tillsammans, dom låg som ett plåster på såret mot varandra och jobbade tillsammans så fint!! Sen kom Elin på efter middagen och vi körde person spår med Ayla och Magoo och sen fick dom leta barnen bara för att kidzen oxå skulle få det lite skoj!!
Sen tog Elin hero och kättingen och gick en tur oxå!! Tror Hero ha blivit lite kär i Elin för han såg så stolt ut när dom pinna i väg :D Skojigt å se.
Det var allt från oss för i dag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar