onsdag 15 februari 2012

Stor kroppszon

 Hallå
Ja då var det dags för bilderna då Ayla träffa valparna!! Min Ayla har ganska stor kroppszon, hon är super go mot alla men det ska va på hennes sätt =) Annars kan det lika gärna vara!!
Tej fungerade skit bra för Ayla, han var precis så som hon ville ha han!!
 Medans lilla Tim morra å tyckte Ayla var jobbig, mja de tyckte väl inte Ayla han skulle göra så hon skulle genast sätta han på plats, å det ville ju inte jag med dessa rädd harar så Tim fick hålla sig med magoo =) Tim är lite speciell på något vis, vet inte om han är svag? ha funderat om han har något fel för den andra växer och frodas medans lilla Tim som jag tyckte var mest framåt är ändå den som är mest osäker? Jag får inte ihop det, han är osäker skvätten men ändå den som hoppar och är mest på? Ja får studera dom mera =)
Blev något galet med bilderna kan inte flytta ner dom och skriva mellan bilderna :/ Men Ayla på bilden uppe vid dottern, Ayla tycker det är tråkigt att åka med kidzen å skidor för de går sååå sakta tycker hon :P Så bilden längst ner visar då jag och Ayla är på skidor och milen i vanlig ordning!!! 
Bilden i mitten visar Crazy och Kiwok som har race på gården =)
Ha nu en fin vecka!! Själv har jag sjukt tråkiga dagar då jag börja jobba 05:00 å måste kliva upp 04:00 :/ Så jag säger god natt snart!!
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar