onsdag 8 februari 2012

Vart e kameran

Heyhey
Kameran lyser med sin frånvaro =) Men det är skojigare att fota i solväder;)
Jag kämpar vidare med skidorna och Ayla, har testat släppt på henne lite då och då så jag får öva mer på skidorna att ha bra balans,de gör sig inte själv efter ett knöligt fult skoterspår, då det är fint så går det skit bra =) men spåren är inte så fina här då de är knöliga av ungdomar som stanna med skotern och gasa på så vi åker på puckelpist bitvis;) 
men man ska inte klaga man har ju ett "spår" att åka på!!
Jag har även testa ha Crazy fram i led med släden och jag må säga att hon sätter bra fart på spannet, hon skulle bara behöva lära sig lite höger vänster men det kommer ;) Ayla är ju inkörd som ledarhund men är brydd om hon ska få gå bak framöver ist... klurar på mycket.
ÅÅÅÅÅ snart har jag pluggat klart detta år på hundsteg i järpen, sista helgen är i april sen ska jag vara klar med första utb. Tänka sig att jag orkade mig igen detta år med plugga och ändå ha allt annat som jag håller på med=) Man blir rätt lycklig.
Ha det gott där ute!!
Tusen kramar från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar