måndag 11 juni 2012

Bergsängens Greta

 Vi välkomnar Greta hem på gården!!(Svart schäfer) En tjej med klös i!!
Hos uppfödaren så styrde hon valpkullen och ville gärna bestämma över de vuxna hundarna.
Hon har varit med oss ett dygn och hon är redan trygg och på upptåg mot nya hys.
Hennes farfar är hassemans Judas och det säger kanske allt =)
han är mest känd inom IPO osv. Vi hoppas på en grym tik ;)
Hon blev lite rädd för de andra hundarna i går, men jag förstår henne. När de blir glada skriker dom och hundar som inte är van kan lätt bli rädd och förvånad över ljudet. Men de kommer lossna.
Det var allt från oss idag!!!
kram

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt rolig hund! Kommer ni testa IPO? :)

    SvaraRadera
  2. Phu jag vet inte faktiskt =) Men lite vill jag ju. Rottisen vi hade höll dom ju på med sådant och jag hade som inte kunskaperna om det, och de va lite läskigt när han hög fast gubben i röven!! Så jag skulle vilja veta och lära mig mer, men lagomt =)

    SvaraRadera