tisdag 10 juli 2012

Här är rödingen från sista kullen.
jag hoppas det kommer en röd i kullen nu i aug oxå för jag vill ha en röd hane.....
och jag hoppas hon har valpar i magen nu :P
Ja tänkte att för er som inte bara vill läsa om vovvarna så har jag ju typ 2 andra bloggar oxå.
Ena bloggen är 6-7år gammal så där finnas allt från bakning till gud vet vad;) ETT TIPS.(Tror de finns under länkar.
Här på kennelgården är hundarna i dvala, de gör inte många knop nu i värmen och jag tänker inte utsätta deras "semester" för något heller. Det blir bus och lugnt nu ända tills värmen börja släppa.
Men de behöver denna vila oxå för snart kommer en höst och en vinter med mycket träning och hårda dagar.
Vi ska försöka oss på två tävlingar i år iaf :D 
Tänkte jag och Crazy på skidor ena tävlingen och sen ett 3 spann i bever trap trail där man kör 4-5mil dag 1, dag 2 lika och dag 3 lika och sover ute i tält två nätter. Blir spännande för de har jag inte testat.
Så nu längtar vi vinter :P. Men jag kan säga att mest längtar jag efter vintern för att slippa mygg,knott,sandmy,geting och allt sånt skit som är i luften. Blääää.
Men de finns bra dagar oxå så jag klagar inte helt *bara lite*
Ha det gott där ute.
Hejhej
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar