måndag 13 augusti 2012

Bergsängens Greta

Hejsan
Jag här växer vi så de knaka!!! 
Vilken härlig hund Greta är. Jag blir bara kär när jag tittar på henne!
Denna bild tog jag nyss med mobilen, hon ser ut som en STOR råtta som ligger i soffan som är lite lagomt full i fan =)
Annars Går Kiwok på över tid, inga valpar ännu, mjölken är på plats och hon har tappat allt hår på magen så vi väntar och väntar. Börja snart bli sur på henne för hon retas ju bara med mig ;) 
Näää då.. dom kommer tids nog. 
I början på aug drog vi igång höst träningen med vovvarna på riktigt, nu är det färdig lekt på agility banan,spår skogen osv. Nu blir det drag för hela slanten. I år var det lite skoj för jag hade bättre kondis än vovvarna när vi drog igång. Så det var så skönt att få ligga steget före ist efter :P
Det var allt från oss för idag.
kram kram från oss alla

1 kommentar: