tisdag 11 september 2012

3 veckor och ansiktsbild

 Hejsan Här uppe ser ni en tik som är TINGAD!!
 En liten tik till som har mycket sobel i sig.
 En tik till =)
 Och en tik till =)
 Sen har vi en hane som även har en fläck i nacken.
 Hemskt dålig bild, med detta är hane nr 2 som är TINGAD.
Och så har vi en hane till =)
Det var ansiktsbilderna för idag. Jag har ju som sagt klantat mig lite med mail adresserna på dom som var intresserade men de är bara att höra av sig och ni tittar in och tycker att jag glömt er =) Två har iaf ångrat sig så det finns ju chans för något att tinga valp om intresset finns, men jag accepterar inte vem som helst så de blir inte först till kvarn utom rätt hem är VIKTIGAST. Jag vill veta mycket och lite till innan jag litar på någon =)
Kram från oss alla.

6 kommentarer:

  1. kommer väl ihåg när vi satt och följde bilderna på när Qilaq var född! :D haha!

    SvaraRadera
  2. Hade mer än gärna haft en halvsyster till Qilaq <3
    Du kan inte ha den tills den är vuxen?! :D haha!

    SvaraRadera
  3. haha =) Jo tills den är året iaf :P för tills dess är dom ju söta :P

    SvaraRadera
  4. haha! deal! ;) Det är när dom är efter året det börjar bli roligt med träningen ju! :D

    SvaraRadera