söndag 2 september 2012

 Nu har dom äntligen öppnat ögon i helg och dom har börjat höra lite och även vissa har börjat ta några stapplande steg =)
 Allt detta på 4 dagar =) Helt otroligt.
 Kan säga att detta är den jämnaste kull jag haft, alla e verkligen lika stora och lika dana. Helt sjukt galet toppen bra =)

 Skulle försöka fota tiken som går här uppe men de blev lite suddigt =)
Så tänkte jag börja berätta lite, att från 3 veckors ålder kommer ni kunna börja tinga just er valp och då tar jag en handpenning på 2000kr (återfås inte om man ångrar sig) Detta är för min trygghets skull att inte få oseriösa köpar för dom vill jag inte ha!!!
Det är alltså 4 tikar och 3 hanar =)
Min mail adress är cia8111@hotmail.com om ni har frågor eller vill veta mera. Går även super bra att ringa på 076-7649115 för er som vill höra om er valp osv.
Sms fungera fint oxå.
Det var allt från oss idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar