måndag 10 december 2012

sthlm och snön börja komma

 Hejsan
Ja nu har snön kommit äntligen, de är väl inte bra att köra i skogen ännu men de kommer väl tids nog =)
 Det blir iaf bra träning för dom. 
 Till helgen kör jag ner till sthlm på fredag natt på en av världens största utställningar. 7555 st hundar anmälda. Det jag har lite svår för är att SKK har anmält Kiwok till utställningen för att hon hade 5 st avkommor på utställningen.... Kiwok har nyss haft valpar och har inte fått tillbaks all päls och svansen är under all kritik. Jag vet inte ännu om jag vill ta med henne. Måste ringa utställning ansvarig för att titta upp lite mer innan jag bestämmer mig. 
Jag har iaf beställt nya skor till vintern från ett märke som har börjat komma till Sverige äntligen!! HMK. Riktigt bra grejer. Nu hittade jag ett par billiga 1700 kr men de övriga skorna går på 3000 kr ungefär så jag har fyndat bra :P Me like. 
Ha nu en fin vecka där ute.
Kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar