söndag 25 augusti 2013

Utställning och valparna snart 4 veckor

 hejsan där ute!!
I går var vi i Sollefteå på utställning!! med systrarna C och Crazy tog sitt 3 ck =) sweet nu kan vi börja titta på champion titeln.... Cisco skulle fått exellent om de inte var för att hon var osäker när domaren tog där bak på henne. Men de vet vi om och de blev så eftersom hon tidigare bott hos dåliga ägare som de verkar så har dom varit väldigt dum mot henne. Men de jobbar vi med. Alltså att hon ska känna sig mer trygg runt andra (okända) människor!!! Men kritiken fick hon jätte fin och kanon kropp tyckte domaren. Så hel nöjd.

 Och med min danska champion hane Basty gjorde jag en dunder miss och inte titta vacc kortet... I och med att han kom till sverige i dec trodde jag att allt va klart då rabies osv hade tagit, men haha.... nä du där fick jag för att jag inte titta de... Han kunde jag så klart inte ställa. Men funderar på Sundsvalls skk utställning i okt ist med han.
 Valparna växer och frodas.... På tisdag blir dom 4 veckor. 
Nu äter dom riktig mat och börja få personligheter mer och mer. Finns fortfarande 4st hanar otingade och ev 1 tik. Så vet ni någon bra människa så hör gärna av er =) 
u lyser solen och här ska vi ut och gotta oss en stund. Om några timmar hämtar vi hem 3st askan huskys som ska va inneboende i höst/vinter =)
Ha det gott där ute.
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar