tisdag 24 november 2015

Framtiden

Halloj i stugorna
Visst står tiden stilla på bloggen och lite bilder blir det =(
Men i vardagen rullar allt på, valpkullar planerade för 2016. Har valt hanhund med omsorg och jag tycker det är väldigt svårt då jag vill ha allt i samma linje.
Jag vill ha milt temperament,goda arbetslinjer,dom ska var kraftiga men ändå smidig att jobba och hänga med på tävlingar och längre turer. Dom får gärna ha goda förutsättningar på utställning oxå.
Jag har lyckats hitta mina individer fast jag vill ha unika linjer och inte va som alla andra.
Men först har vi lite att bita i som tävlingar 2016.
Vi ska köra polarhundsmästerskapet och BTT i år.
Polarhundsmästerskapet är dags tur och BTT är tre dagars tur med övernattning ute två nätter.
I helgen var jag och dottern och köpte min första tävlingssläde. Så vi är redo.
Annars har snön börjat komma och träningen för hundarna och mig rullar på som vanligt. 
Tillsammans mot alla mål.
Ha nu en trevlig första advent allihopa och var rädd om er.
Kram från oss alla busar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar