fredag 12 juni 2009

Bara en tik kvar nu

Go kväll där ute
Ja som sakt vad, nu är det bara en tik till som ska hitta ett nytt hem.
Detta gick ju för fort, jag hade nog hoppas lite innerst inne att dom skulle stanna lite längre,

Men nu har vi ju hunnit bli 6,5 vecka och de är inte allt för länge tills vi flyttar hem i från =(
Fy så tomt det kommer bli.
Här uppe på bilden så är Enigma på ena sidan nätet och vill träffa dom små, hon hade nog velat busa varje sek med dom, men de får räcka att träffas ute på gården någon gång per dag tycker matte;) Jag är då så glad att tikarna kommer sams fast att kiwok har valpar=)
fina jyckar;)
Ha nu en fin helg där ute.
kram från oss

2 kommentarer:

  1. Men oj vad det gick fort det, hoppas dom kommer att vara någorlunda i närheten av Dej så Du får möjlighet att följa dem i livet, men så fina hundar får man nog räkna med säljs fort, och även om det blir tomt så inser Du ju att Du inte kan behålla alla, även om Du så gärna vill;)

    Hoppas Ni får en skön kväll och söndag!

    KRAMAR!

    annette

    SvaraRadera
  2. Hej min söta vän A!

    Ojdå! är alla mina syskon barn har flyttat hemmifrån nu? §:-(

    Hoppas att dem hittat en snäll familj som du. Om jag kan behålla en är jag så himla glad men gubben min är ju allergiker så synd! Dessutom, vi brukar åka iväg för längre tid och ingen som kan passa på dem eller en.

    Jag får nöja mig med att stirra på dem hos dig och lika glad som du.

    När kommer du i huvudstaden? Säg till bara så kan vi härja och röja i staden.

    Ha så underbar dag trots vårt dåligt väder. Kram alla---

    xoxo

    SvaraRadera