söndag 14 juni 2009

söndag och åter regn

Hej halloj från ett regnigt jämtland

Och efter som de regna så får vi vara inne mycket, och torka oss och bus lite.
För jag kan säga det, att nu busas de friskt, gisses skor,gardiner,.....osv bara åker ner i golvet
Men de är mycket lugnre när de e själva inne;)

Ayla måste vila huvudet lite i mellan åt.


Ja som sakt vad, man behöver inte tänka på att bädda sängen när dessa kommer in, för de ligger bara på golvet ändå=)

Dom ser så sööt ut när dom är blöta, och banne mig jag tror dom är mer busig då när de kommer in.

Mina barn börja tycka dom e lite jobbiga nu,samtidigt som de skrattas mycket åt dom oxå.
Jag tänkte jag kunde berätta lite namn på dom.


Moonlover´s spring Ayla


Moonlover´s spring Amira


Moonlover´s spring Acki



Moonlover´s spring Arrack

Moonlover´s spring Arco
Så heter vi på tavlan, men vill ni som skall ha dom små liven ha ett annat namn är det ju helt ok
Nu är alla valpar tingade så nu väntar vi bara på att bli 8 veckor så flyttar vi hem i från.
Jag är riktigt nöjd med de som tingat valparna och de har visat stort intresse för dom.
Nu får vi säga hej för i dag och på återseende
kram från oss


1 kommentar:

  1. Så stora dom blivit, helt otroligt egentligen, fina namn har dom i bagaget när dom lämnar Er, är ju vemodigt men samtidigt meningen med avel att dom skall lämna Er, förstår att det känns skönt att dom som tingat verkar vara bra hundmänniskor, lite tryggare då att lämna ifrån sig dom!
    "Jävla" väder det är, verkar bara vara på västkusten som det är lite sol.

    KRAMAR!

    annette

    SvaraRadera