söndag 12 juli 2009

Ayla

Go kväll där ute i världen

Ja då har alla Aylas syskon flyttat, en till gällivare,en till piteå och de 2 sista blev stockholmare.
Den som flytta till gällivare han har redan fått se snö vid dundret tror jag de hette, fick fina bilder av dom,skulle lägga ut dom men jag fick banne mig inte korten från mailen till datorn=) antingen e jag dum=) eller så var de något konstigt.
Ayla hon har hittat sin livskamrat tror jag=) dom går som hand i hand. Så gulligt.
Ser nästan ut som Ayla har blå ögon hon med=)


Och en go kram från oss i lövberga.
Ha en fin start på nya veckan.




2 kommentarer:

  1. Japp, Dundret ligger i Gällivare, kul att Du får se bilder på dom Du sålt, och nu kan Ayla få all kärlek från från sin bästa vän utan avundssjuka från de andra;)

    Kram på Er!

    annette

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder på dotra och Ayla. Ingen tvekan om de där två kommer bra överens.

    Kul du får veta hur de har det, de andra så små liven....
    Ha det så gott nu....
    Kramen Synne.

    SvaraRadera