torsdag 2 juli 2009

Bus och bara 2 valpar

Go kväll på er
Ja då är vi över 9 veckor och bara hon jag skall behålla och en tik till kvar, den goa lilla bollen flyttar på måndag till sthlm=)
Sen e det bara busiga Ayla kvar.
Att dom orkar busa på så mycket i denna värme förstår jag inte=)

Men sonen spruta med vatten pistolen och Acki var snabb dit och ville ha sig lite vatten,givetvis tyckte sonen det var super skoj,så klart;)


Suddiga dåliga bilder, men de e banne mig inte lätt att få ett bra kort på dom små vildarna;)
Ayla är på väg ut.


Ååå ja, Acki hitta blomjord igen=) mumsigt*hmm*


SEN!!!!!!!

Den stora stygga svarta katten satt på gräset, oj vad hemsk hon är =)


Bäst jag kryper upp i husses knä och gömmer mig,tänkte Ayla;)


Ja Ayla hon väntar vid husse, medans Acki går fram och undersöker lite.


HJÄLP... Katten rör sig=)
Ja, jag säger då det, stora hundar som springer kors och tvärs gör inget,men en lite svart katt e hemskt farlig=)
Det var allt för oss för i dag.
Kram och trevlig helg på er där ute.
Jag hoppas det gått bra för de 3 valparna som flyttat och att dom trivs tillsammans=)
kram igen=)

1 kommentar:

  1. Herrejisses så goa de är de små bollarna....
    Hoppas katten hann undan.
    Är det inte tomt nu när de flyttat allihopa?

    Härliga bilder.
    Man får lust att ha en liten dunboll i knät just nu.
    Ha det gott vännen.
    Vi höres snart.
    Kram Synne.

    SvaraRadera