måndag 21 september 2009

Ett Ayla inlägg

Varför kan inte valp tiden vara längre.
jag tycker det går for fort.

Ser ni Ayla på bilden ovan? hon står då i backen.
Och väntar på matte, som jobbar sig upp över,;)
Varmt inne,men inne ska dom vara iaf dom dårarna.



Jag hade lite bråk mellan mina två tikar i fredags, de var väl mindre skoj,men som jag tror de så är kiwok sur på enigma för att enigma står med gårdens ända hane nu. Och Enigma börja känna sig lite mer "tuff" nu när hon får "äga" killen sin själv.
Men tror mig. Ja ger mig inte!

Ayla hon e då lika lugn som nico och bara vill lukta på blommorna hon=)
Nä nu ska jag ta och springa ut.
Men ha det gott där ute!

1 kommentar:

  1. Hejsan på er där uppe i norr.
    Härliga bilder på "dina" hundar.
    De har blivit så stora redan. Det måste vara skönt att veta att det går bra för de på utställningarna.

    Hoppas det är bra med dig med.
    Här är allt kanon just nu, förutom nacken då..
    Kramen på dig.
    Synne.

    SvaraRadera