fredag 25 september 2009

Hörde de ev skulle snöa

Hejsan där ute
Detta är två bilder från min dag med kiwok och enigma, de var ju så att det kom i luven med varandra förra helgen.
Och nu har vi börjat om från början igen och "lära" känna varandra;) *haha*
Ja de känns faktiskt så, för kiwok är såååå svartsjuk av sig så de finns inte ord för det, men bara hon kan jobba med teamet i vinter så får hon vara hur sur hon vill för mig sätter hon sig inte över! Punkt slut.
Niggis fick dra lite däck i veckan, de e rätt så tungt med fälg så vi kör bara lite runt gruset här i kring. Det är STOR kämpar glöd i denna hund, Så roligt att se.
Och kiwok fick ta den gamla väskan efter min mor=) med tyngder i, det blev bara 3 liter.
Den ser ju lite stor ut på henne men den var inte så stor i verklighet;)
Hur som helst så gick denna tur med kiwok och enigma bra så de känns skönt.
Himla sur puppa till kiwok jag har;)
Ha en fin helg där ute.
Kram från oss

2 kommentarer:

  1. Helt rätt gjort av Dej, kör "slut" på dom så dom inte orkar arr tjafsa med varandra. Förstår att Du längtar efter snö så Du kan åka ut på Era härliga turer.
    Själv längtar jag inte efter vinter för här får vi ju bara en massa blask.

    Ha det så gott!

    Kramar!

    annette

    SvaraRadera
  2. Så damerna rök i tottarna på varandra ja...
    Sånt är inte skoj. Men förhoppningsvis så ger det sig snart. Det är ju ett sätt att ordna rangorningen. Men obehagligt är det.

    Så du kör helt slut på dom.Smart det. För då orkar de inte bråka hihi...
    Klems Synne.

    SvaraRadera