söndag 13 december 2009

Glöm inte tävlingen i inlägget under

Hejsan
Här kommer ett blött inlägg från oss på kennel Moonlover´s
Matte tycker vi måste bli badad för de är lucia. Va fånigt va =)
Men nästan alla utav oss tog detta med godan ro. Den grå sthlms killen var först ut. Och han stod bara och njöt.
Sen fortsatte de i den stilen ganska bra. Minns inte riktigt vilken,men de var någon av de bruna som tjöt lite.
Munkflåhögen killen ha njöt till fullo oxå, minns jag.
Jaha vilken är vilken nu då =) De är ju blöt och lika nu =)
Men jag vet att den grå tiken är först från vänster och sista är grå killen till sthlm. Sen de i mitten är ju "otingad" fast tingad =) Men den 3:e är väl han som är mest grå i ansiktet i vanligafall.

Här är det lättare=)
Först från vänster har vi bruna sthlms killen,sen överkalix killen, munkflåhögen killen och sen va de hemavan va?=) Ja Peters tik iaf=)
Det var allt från oss i dag. I dag får vi nämligen vara inne och bli torra. Det är ju faktiskt minus här i dag =) 8minus till och med.
Ha det gott.
Kram från oss.

1 kommentar:

  1. Åhh,sååå söta valparna är
    så underbart gosiga och fina
    och så skönt att dom fått bada
    och bli rena och fina på Lucia!=)
    Jättefina bilder på små trollen!

    Nu har jag skrivit min gissning
    till inlägget nedanför så man
    får hoppas på vinst!=)

    Vilken fin blogg du har här
    och jag läste härbredvid...
    så fint att du ville föra vidare
    att driva kenneln efter din mor
    och så fint namn sedan.

    Fina bilder och så vacker mamman
    till valparna är!=)

    Kopierade den fina adventskalendern
    högst upp och satte den i min blogg
    tyckte den var så fin.

    Kram Maria

    SvaraRadera