tisdag 15 december 2009

Ut lottningen avklarad

Hejsan
Nu har barnen dragit lotterna.
Det var 3 filmer som skulle lottas ut, och barnen fick dra 3 lotter,
Så grattis :
Erika
Rebecca
&
Frida.
Jossan! Du kommer få lite hundgodis till Arrack=) som tröst pris.Adressen har jag väl kanske ? =)
För det var bara 4st som gissat rätt på antalet hundar på gården. Det är ju inte så lätt för dom som inte följer min dagliga ysel=)
Filmerna kommer inom kort att bli skickade till er.
Men jag väntar på Disney ska skicka ut dom till mig, de kommer nog denna vecka om vi har tur =)
Tack för att ni var med.
Kanske kommer fler lotterier.
Visst var det lite skojigt ;)
Kram från oss

4 kommentarer:

  1. Tack tack =) Stor kram till er i Lövberga
    //Frida

    SvaraRadera
  2. Godnatt på er allihopa.
    Sitter vaken igen.
    Visst är det skönt att bada. Man blir så härligt mjuk i pälsen. Men det är inget kul att gå ut med fukt i håret....
    Inte i minusgrader iallafall....

    Grattis säger jag till er som vann.
    Härliga filmer från Disney går alltid hem hos alla, även vuxna.

    Nu ska jag värma mig lite med en fika. Mitt i natta.
    Kram på er.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  3. tack så mycket...*ler*.. ibland ska man ha tur...=) Tror att den där filmen e jättebra... kram från syster

    SvaraRadera
  4. Weeeeeeeeee =P Tuuuusen tack!! Det var skojjigt!
    Hoppas du får ha fler tävligar framöver!
    Hörs, kram till er alla!
    /e

    SvaraRadera