söndag 31 januari 2010

Stolt


Hej hej
Ja de är 20minus och underbart väder.
Kan man få nog av vinter bilder? Tror inte de ;)

Idag hitta jag och lill tjejen en super bra runda, den är lite över en mil och perfekt att man kan köra runt och kommer hem.


Den var väl lite hård på slutet men roligt.

Och de var roligt ner från backarna oxå :P wiii.



Jag surra en sväng med Ellinor i går kväll, och jag sa till henne att jag är så stolt över valparna,både den första kullen och de nya nu.
Första kullen blev ju super fina hundar, men lite vilda :P Men de ska inte var lätt jämnt heller, man ska ha lite att bita i.
Sen nu denna kull, jag har hört på flera håll att de är super lugna valpar. Och de hoppas jag håller i sig för då blir dom som föräldrarna=) De är ju super lugna hundar


De kommer bli spännande att följa dessa valpar genom livet och jag hoppas det kommer gå bra för de som ställer ut oxå, för hur roligt vore inte det för mig :P
Snacka super roligt kanske;)
Jag känner mig som en ny människa på något vis, fattar inte varför, jag börja till och med känna mig social mot folk, inte bara hundarna =)
Haha.
Nä ha en fin vecka där ute.
Kram

1 kommentar:

  1. Vad mysigt de såg ut.Jag och nakenhunden har myst i soffan =) Kram kram

    SvaraRadera