torsdag 4 februari 2010

Blandade bilder

Hejsan hej där ute
Ja här snöa de och snöa så de blir inga mysiga vinterbilder från våra turer, men jag ha sökt igenom mobil och mailen efter några bilder, vissa bilder fick jag banne mig inte fram,eller de försvann någon stans i cybervärlden =(
Men här uppe har vi Qialq som ni kan följa på deras blogg/hemsida, den adressen finns under mina länkar.
Tror Qialqs är typ 8-9 veckor på kortet här.
Sen kan ni ju oxå följa Enzo på deras blogg, finns oxå på länk listan.
Här har vi skåningen Basco som ligger och sover. Han är 12 veckor på kortet.

Här är oxå Basco men typ 10 veckor kanske. Med hans nya kompis.

Här uppe har vi Akilles

Och även här uppe, detta tycker jag var en sådan snygg bild,när han ligger och sover på jobbet=)
Ja hit och dit så fick jag ju tyvär inte fram alla bilder jag fått från senaste kullen=( Vette tusan vart de tog vägen.....

Här nere har vi mamma kiwok när hon var 12 veckor.
Och här nere har vi pappa nico när han var typ 4 mån cirka


Här nere var han typ 9 veckor, Frida hade honom på en tur när jag jobbade minns jag.


Och så har vi en svart hund =) Ja de är Eddi gubben, jag får lite bilder nu och då på honom från mobilen och det är så roligt för han kom verkligen rätt. Även om jag,barnen och flocken saknar honom djup så gjorde vi rätt för eddi så han skulle slippa vara själv medans jag jobba på vintern =(



Det var allt från oss i dag.
Trevlig helg på er där ute.


1 kommentar:

  1. Härliga bilder på dina hundar. Kan förstå att du saknar dom. Iallafall Eddie. Men det är skönt han kommit "hem" nu.
    Sitter och väntar på en plåt med bröd. Sen är det sängen.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera