måndag 15 februari 2010

Oj detta gick fort

Hejsan!!
Ja nu har vi bestämt oss..... Detta gick himla fort,men känns himla rätt oxå.
Jag frågade uppfödaren om jag fick låna bild direkt=)
För man är som ett litet barn nu som väntar på julafton=) 1 veckan i mars kommer denna lilla Mr Magoo hem till oss :P

Detta är ju alltså en Aussie som jag skrev om förra veckan.
Nu får vi kanske lite fart på Malamuterna oxå när lånehundarna flyttar hem snart oxå =)
Spännande med en helt ny ras! Jag känner mig väldigt nyfiken och pigg på utmaningar nu =)
En busig Ayla 1 år och en valp=) Kan ju inte bli bättre;)
haha.
Kram från oss

5 kommentarer:

  1. Ibland är det så, och jag tycker det låter väldigt kul och spännande;)

    Kram!

    annette

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas att ni kommer att trivas med lilla Magoo :) Han är ju bara så härlig! Jag ska skicka lite mer bilder åt er på honom om jag får/hittar din mail... Om ni vill hitta på ett eget namn åt honom är det bara säga till annars fortsätter jag kalla honom magoo:)

    SvaraRadera
  3. Vilket coolt namn. Klart han ska heta Magoo.
    Grattis säger jag till den nya familjemedlemen. Nu blev jag så sugen på en valp med.
    Men vi får nöja oss med Erri och Mats.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  4. Ohh vad skoj!!Grattis får man säga då !!!=)..

    SvaraRadera
  5. Åh en aussie! Så söt. Blir tollare för mig då. Men tänkt på aussie i framtiden någon gång!

    Vart lever ni? I norrland? :)

    SvaraRadera