söndag 14 februari 2010

På tur

Hejsan
I dag var vi många barn och vuxna som åkte ut på en liten tur.
Men så här borde min malamute hane jämnt åka för bra draghund är han inte många dagar på året :P
I dag så hände en lite olycka, jag och dessa hundar stod och vänta på malamute spannet, och pang så hade jag vittra och knytt med ett kort rep springandes i väg efter spåret själva =) OJ, ja knytt blev visst så lej på att vänta så han tvär ryckte till och så small de av=( Detta är ju inte mina hundar så de lyssnar inte lika bra som mina=) Så att när de sprang i väg gick tusen tankar,men som tur vad kom de tillbaks när de märkte att inte släden hängde efter dom =) :P GLAD.

Sambons store bror fick röra på sig i dag oxå, han fick köra malamuterna på vägen upp till sjön.
Hade lite problem att ta bra kort i dag=(



Men jag tycker han kämpa på bra med mupparna =)




På vägen hem så körde jag sofie,dis och anton



Och madde och fanny körde malamuterna då.


Det är ju inge vidare draghund av nico så de e som de är att ha han i ett mindre spann men de gick bra trots allt.


De var allt från oss idag
Kram


1 kommentar:

  1. Härliga bilder trots allt.
    Tänk att de kom tillbaka. Det kunde gått galet det där.
    Sitter med en förkylning som inte är go, men det går väl över.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera