onsdag 17 mars 2010

Dagen har kommit

Då Magoo äntlingen våga sig fram till skrik Ayla=) Och hon åt tydligen inte upp mig =)
Magoo har ju alltid följat med mig och mata hundarna morgon och kväll,men han har aldrig gått fram till Ayla och Nico och de är nog pga att Ayla låter för 3 ylande vargar när hon ser någon som gör henne glad. Jag hoppas att hon en dag oxå ska bli lika lugn som de andra 3 hundarna,men de är så mycket krut i Ayla så hon får ta den tid hon behöver, jag är glad att jag fått till hennes så pass bra som hon är .
För cirka 4månader sedan trodde jag hon hade damp =) För hon e rå stark,energi för en 5hundar och flamsig var hon oxå. Spelade ingen roll vad jag sa tyckte tänkte gjorde, så gjorde hon som hon ville =) Lärde man henne sitt så hade hon glömt de tills dagen efter*hihi*
Men hon taggade ner och nu vågade sig Magoo ända fram=) Tror Magoo får bli MYCKE större innan han får busa med henne, e rädd Magoo går av annars =(

Nico han bara tog de lugnt som vanligt,han har ju träfft magoo förut men då är inte Nico en sån busig hund så Magoo tycker han är tråkig=)



Det är lite skillnad i storlek på dom :P hihiDet var allt för i dag, jag har lite bus bilder på mobilen oxå från när magoo tagit kopplet och "går" med gammtiken=)
Men det får bli en annan gång när jag orkar föra över dom.
Ha det gott kära ni
Kram


3 kommentarer:

  1. Nu har jag läst ifatt och tittat på alla härliga bilder Du bjudit på under en period när jag inte känt så mkt för att blogga.
    Full fart och Din nya Magoo verkar ju ett underbart tillskott i hundfamiljen, blir mkt spännande att följa Era förehavanden framöver.
    Nu har Ni väl den bästa tiden uppe hos Er med många härliga slädturer ute i naturen!

    Ha det så gott!

    Kramar

    annette

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att se bilder på Qilaqs föräldrar! :)
    Nico är såå fin!

    SvaraRadera
  3. Vilken liten fröken att låta då. Förstår att Magoo är lite skeptisk. Men det går snart över.
    Leker Ayla och Magoo då? Eller har du inte vågat släppt dom tillsammans?

    Härliga bilder som vanligt.
    Klems Synnöve.

    SvaraRadera